Lång time

Längesedan det blev ett inlägg, har verkligen haft fullt upp. Väldigt mycket på jobbet, har fått hoppa in för sjukskrivna både här och där.

Magen växer så snabbt, nu sticker den fram och är sådär fantastiskt gravidig. Antar att alla känner så, att ens mage är det vackraste man sett. Jag känner mig så fin verkligen, hoppas att det håller i sig även när den är än större och temperaturen högre.

Vår vagn är på väg hit med från Holland! Det blev en khakigrön Bugaboo Buffalo, tror den blir perfekt!
Jag tänkte att vi skruvar ihop den och kollar att är ok och sen plockar isär den, men icke. Den ska stå framme och vänta har maken bestämt så så får det bli.

2 reaktioner på ”Lång time

  1. Va kul att ni har beställt vagn nu och så otroligt snyggt med khaki! 🙂
    Jag blev så besviken när jag såg att det kom massa nya färger några månader efter att vi beställt vår. Visst, går att köpa ny men kostar ändå 1200kr och man är inte fet när man får föräldrapenning, ha ha!

    Vagnen var ju superlätt att sätta ihop. Var typ bara hjulen som skulle på och sen liggdelstyget och varukorgen som skulle sättas dit. Lätt som en plätt!

    Känner igen det där att vagnen ska stå klar. Så gjorde vi också och jag körde runt den i huset när ingen såg. Ha ha! Jag ville nästan trycka ner grannens katt och ge mig ut på promenad.

Lämna en kommentar